Замовлення зворотного дзвінка

  • послуга

Кредобанк запроваджує нову послугу для клієнтів Craft Banking. Відтепер клієнти преміумсегмента, які перебувають за кордоном та не мають змоги звернутись у контакт-центр Кредобанку, можуть безкоштовно замовити, щоб фахівці банку їм перетелефонували.

Щоб скористатись послугою, клієнту потрібно:

  1. Сконтактуватись зі своїм радником з банківських послуг у зручному месенджері (Viber, Telegram, чи іншим каналом комунікації);
  2. Викласти суть питання до вирішення;
  3. Обрати зручний шлях комунікації: замовити дзвінок від банку на телефон чи повідомлення в онлайн-банкінгу;
  4. При дзвінку від працівника контакт-центру Кредобанку бути готовим пройти верифікацію.

Скористатись послугою зворотного дзвінка можна для вирішення таких питань:

  • зміна лімітів;
  • замовлення картки за кордон з доставкою Новою поштою;
  • замовлення готівки у відділення банку в Україні;
  • отримання інформації щодо блокування, розблокування, активації, випуску карток;
  • отримання інформації щодо банківських операцій;
  • зміна каналів отримання повідомлень від банку: sms/push-повідомлення;
  • консультації щодо роботи онлайн-банкінгу.

Послуга зворотного дзвінка доступна: понеділок – п’ятниця, з 9:00 по 18:00.

Також, нагадуємо, для вирішення питань цілодобово працює контакт-центр (для дзвінків в Україні: 0-800-500-850, для дзвінків з-за кордону: +38 (089) 220-00-89) та онлайн-банкінг KredoBank.

Дізнайтесь про можливості Craft Banking від персонального радника з банківських послуг

Залиште, будь ласка, контакти, щоб ми зв’язалися з вами

Чудово!

Ми сконтактуємося з вами найближчим часом.
Для зручності користувачів сайт використовує файли Cookies. Відвідуючи веб-сайт, ви погоджуєтеся на використання файлів Cookies. Детальніше