Замовлення зворотного дзвінка
Кредобанк запроваджує нову послугу для клієнтів Craft Banking. Відтепер клієнти преміумсегмента, які перебувають за кордоном та не мають змоги звернутись у контакт-центр Кредобанку, можуть безкоштовно замовити, щоб фахівці банку їм перетелефонували.
Щоб скористатись послугою, клієнту потрібно:
- Сконтактуватись зі своїм радником з банківських послуг у зручному месенджері (Viber, Telegram, чи іншим каналом комунікації);
- Викласти суть питання до вирішення;
- Обрати зручний шлях комунікації: замовити дзвінок від банку на телефон чи повідомлення в онлайн-банкінгу;
- При дзвінку від працівника контакт-центру Кредобанку бути готовим пройти верифікацію.
Скористатись послугою зворотного дзвінка можна для вирішення таких питань:
- зміна лімітів;
- замовлення картки за кордон з доставкою Новою поштою;
- замовлення готівки у відділення банку в Україні;
- отримання інформації щодо блокування, розблокування, активації, випуску карток;
- отримання інформації щодо банківських операцій;
- зміна каналів отримання повідомлень від банку: sms/push-повідомлення;
- консультації щодо роботи онлайн-банкінгу.
Послуга зворотного дзвінка доступна: понеділок – п’ятниця, з 9:00 по 18:00.
Також, нагадуємо, для вирішення питань цілодобово працює контакт-центр (для дзвінків в Україні: 0-800-500-850, для дзвінків з-за кордону: +38 (089) 220-00-89) та онлайн-банкінг KredoBank.